Nacházíte se: Úvodní stránka > PR články > Proč ve firmě používat CRM systém?
Většina úspěšných firem používá CRM systém, díky kterému získají maximální přehled o svém podnikání a zákaznicích. Pomocí CRM, které vychází z anglického Customer Relationship Management, dokážete velice systematicky uchovávat potřebné informace o lidech, kteří již jsou vašimi zákazníky nebo teprve mohou být. Jaké jsou tedy ty hlavní výhody CRM systému?
Jak už jsme zmínili, největším plusem každého CRM systému je shromažďování všech dat, které jste kdy o zákaznících získali. Nedovedete si nyní představit, jaká data to např. mohou být? Rádi pomůžeme a začneme od klasických dat. Základem je samozřejmě jméno, pohlaví, email, telefon, bydliště a datum narození. Další informace už jsou různé a to podle typu vašeho podnikání. Příkladem však mohou být zákazníkova data o využívaných službách, nakoupeném zboží, vráceném zboží, využívání zákaznické linky nebo kolikrát si zákazník vyzvedl zboží na prodejně. Tyto všechny informace pomáhají k lepšímu porozumění zákazníka a následné komunikaci.
Většina kvalitních CRM systému jako například CRM UNiQ od SystemCRM.cz nefunguje pouze jako sběrna informací o vašich zákaznících. V systému je možné rovněž plánovat a poté i vyhodnocovat marketingové aktivity a to podle jednotlivých marketingových kanálů. A tak zde zajásají všichni markeťáci, kteří rádi vědí, co a kde a jak dobře funguje. Díky CRM systému dokážete lépe vyhodnotit budoucnost vaší firmy a možná prodejní čísla.
Vedlejším plusem je rozhodně i správa veškerých obchodních transakcí. Na jednom místě si tak udržíte přehled o fakturách, objednávkách či poptávkách. A pokud si vyberete opravdu chytrý CRM systém, těšit se můžete i na propojení a synchronizování s nejlepšími účetními a ekonomickými systémy.
Hledáte vhodné řešení pro zpracování mezd? Doporučujeme využívat nejrozšířenější mzdový software v České a Slovenské republice od Vemy.
DomaciFinance.cz
Přebírání textů z těchto stránek je bez svolení autora trestné.
CMS vytvořilo amedio.cz.