Nepodceňujte online a offline marketing, přinese vám nové zákazníky

Nepodceňujte online a offline marketing, přinese vám nové zákazníky

V podstatě nezáleží na tom, jestli provozujete internetový obchod, nebo máte pouze webovou prezentaci společnosti. V každém případě je totiž důležité zaměřit se také na marketing, protože jinak se o vás nikdo nedozví, pokud nemáte specifický a originální produkt, respektive službu. V následujících řádcích vám prozradíme, co všechno spadá do online a offline marketingu.

Domníváte se, že byste měli podpořit především online marketing, protože se momentálně nacházíme v digitální éře? Pravda to až taková není. I když si to neuvědomujete, tak i offline nástroje jsou velice efektivní a mají obrovský potenciál a smysl. Billboardů si totiž všimnou i ti lidi, kteří nepoužívají internet, nemají sociální sítě a podobně.

Co patří do online marketingu?

Internetový marketing by měl být vnímám jako jeden velký soubor nástrojů, které by se měly vzájemně prolínat – PPC reklamy, SEO (optimalizace pro vyhledávače), reklama na Facebooku, obsahový marketing, aktivita na sociálních sítích. Ideální je najmout si na takovou práci digitální agenturu, která dokáže nastavit optimální strategii, přizpůsobenou přímo vaší firmě či e-shopu na míru.

A co naopak do offline marketingu?

Offline marketing je také široký obor, jenž zahrnuje celou řadu možností. Jedná se například o tištěné materiály, a to letáky, billboardy, ale také brožury. Propagační materiály se volí s ohledem na charakter vaší firmy. Jestliže si chcete tisknout tyto materiály sami, potřebujete výhodné levné tonery, aby vás práce nezruinovala.

Co se tonerů týče, tak ty byste měli vybírat s ohledem na to, jakou máte tiskárnu. Existují kvalitní tonery Canon, HP, Samsung a další. Návrhy si nechejte zpracovat u profesionálního grafika, jedině tak totiž bude ve vašich letácích promítnutý i firemní design.

Začněte tedy od začátku. Jestliže jste marketing nebrali doposud v potaz, měli byste svůj postoj změnit, protože danou cestou vám přibudou noví zákazníci a těm stávajícím se dostanete ještě více do povědomí.

Článek Nepodceňujte online a offline marketing, přinese vám nové zákazníky byl publikován 25. března 2020 v 19.30 v rubrice Podnikání. Autorem článku je Redakce. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...