Jak na snadný a rychlý výběr zákazníků a obchodních partnerů

Tagy:  Albertina, databáze firem, výběr spolupracovníků, zákazník, obchodní partner, efektivita práce, certikfiáty ekonomické kondice, firma, společnosti, sídlo, insolvenční řízení

Jak na snadný a rychlý výběr zákazníků a obchodních partnerů

Sháníte nejefektivnější způsob hledání nových zákazníků či obchodních spolupracovníků? Máme pro vás výborné řešení. Nejefektivnějším způsobem je využití služeb specializované databáze, která nabízí vedle běžných informací také další nadstandardní informace zabezpečující dobrou volbu nových spolupracovníků. Už žádné kroky vedle a zbytečné mrhání peněz!

Základem je správný software

V moderní době internetu je hledání nových spolupracovníků snazší než dříve. Internet je však studna neskutečného množství informací a pravdou je, že mnoho informací není relevantních a navíc výběr těch správných není úplně snadný. Můžeme se tedy snadno dopustit různých chyb, které zbytečně zaberou drahocenný čas. Unikátní firemní databázi nabízí například služba Albertina, která poskytuje podrobnou firemní databázi.

Kvalitní vyhledávání a jeho účel

Klasikou mezi firemními kontakty a informacemi jsou data, jako například kontaktní údaje, majitelé či jednatelé, adresy sídel firem, či rozšířený popis činnosti firem. Příjemným vylepšením je také automatické počítání vzdálenosti sídla hledané firmy od vaší adresy. Jistou třešničkou na dortu je určitě nabídka informací o ekonomické situaci hledané firmy, kde nalezneme vedle udělených certifikátů ekonomické kondice také informace o posledních účetních uzávěrkách či probíhajících insolvenčních řízeních. Podobných informací o firmách obsahuje databáze na 20 tisíc.

Jistě se ptáte, proč vyhledávat takto podrobné informace. Odpovědět lze velmi snadno. Díky katalogu firem si můžete vytipovat ideální nové zákazníky a především jejich spolehlivost, což usnadňuje především kreditní hodnocení firem v databázi. Za pomoci katalogu vám nebude činit problém korektní výběr zájmové skupiny, k čemuž napomáhá široký výběr kritérií při vyhledávání. Pokud vám utkvělo v paměti více zajímavých firem, můžete využít i služeb pro hromadné kontaktování potenciálních nových zákazníků. Ušetříte tak čas strávený nad sepisováním e-mailů a tvorbě různorodých textů.

Příkladů vyhledávání lze uvést řada. Můžete však najít konkrétně společnosti s ručením omezeným s 50 zaměstnanci a obratem minimálně 10 milionů Kč za rok. Výsledky můžete omezit například na určitý region – třeba Praha.

Výběr je opravdu důležitý

Výběr zákazníků a obchodních partnerů je velmi důležitý, leč složitý. Uvedené příklady použití databáze Albertina, která je mimochodem dostupná na DVD, jasně naznačují, že i volba správných zákazníků a spolupracovníků může být rychlá a efektivní. Už žádné zbytečně vyhozené peníze ani promrhaný čas, vyzkoušejte sofistikované databáze firem.

Článek Jak na snadný a rychlý výběr zákazníků a obchodních partnerů byl publikován 7. května 2013 v 15.45 v rubrice PR články. Autorem článku je Ondřej Dostál. Pro diskusi slouží komentáře (0).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...