Reklama na internetu

Tagy:  reklama, bannery, zpětné odkazy, PPC, Adwords, Adsense

Reklama na internetu

Do reklamy na internetu se každoročně vlévá více peněz. Oproti reklamy v jiným mediích má reklama na internetu výhody jako jsou:snadná měřitelnost, výborné cílení a možnost rychlého spuštění a zastavení reklamních kampaní.

Možnosti internetové reklamy:

CPC reklama ve vyhledávačích
V programu Google Adwords si můžete spustit reklamní kampaň a na daná klíčová slova se bude vedle výsledků vyhledávání zobrazovat váš reklamní text. Ceny za klik jsou již od 1 cent. Výsledky jako cena za klik a konverzi jsou snadno měřitelné. Výsledky této reklamy do značné míry závisí na správném nastavení kampaně. CPC reklama ve vyhledávačích je vhodná hlavně pro prodej produktů a je již méně vhodná pro propagaci značky.

Zpětně odkazy Zpětné odkazy jsou vhodné především pro lepší umístění webových stránek v přirozeném vyhledávání ve vyhledávačích ajko sjou Seznam a Google. Zpětné odkazy je možné získat buď registrací webových stránek do katalogů nebo koupením odkazů na webových stránkách.
Nabízím rychlou registraci webových stránek do katalogů za nízkou cenu 10,–Kč za jeden odkaz.
Na kvalitních webech v systému DobrýWeblog.cz si můžete také koupit zpětné odkazy. Pro více informací mě kontaktujte na:
reklama(at)do­bryweblog(dot)cz

Bannerová reklama
Bannerová reklama na internetu je vhodná hlavně pro propagaci značky a méně již pro prodej produktu. Cena za klik a konverzi bude sice poměrně vysoká, ale logo a název vašeho produktu se dostane do podvědomí lidí a nepřímo tak vlastně podpoří prodej produktu. Bannerovou reklamu je vhodné použít na odborných serverech, které nějak souvisí s vašim produktem. Bannerouvou reklamu si můžete objednat i na těchto webech systému DobrýWeblog.cz. Pro více informací mě kontaktujte na:
reklama(at)do­bryweblog(dot)cz

PR články
PR články zatím nejsou moc rozšířené na českém intertu, přičemž se jedná o velmi účinný nástroj pro progaci značky i pro prodej produktu. Nejlepších výsledků dosahuje takový PR článek, u kterého nejde poznat, že je zaplacený. Pokud by jste měli zájem o PR článek na některém z webů v systému DobrýWeblog.cz, tak mě kontaktujte na:
reklama(at)do­bryweblog(dot)cz
PR články nejsou označeny jako reklamní a proto čtenáři nepoznají, že se jedná o zaplacený článek. PR článek může být dodán buď hotový, nebo ho mohou vytvořit naši redaktoři.

Závěr:

Internetová reklama zažívá růst a oproti reklamy v televizi a tisku je levnější se snadno změřitelnými výsledky. Každý druh internetové reklamy je vhodný na něco jiného, takže je před koupí reklamy na internetu vhodné zvážit jakého efektu chceme dosáhnout.

Článek Reklama na internetu byl publikován 26. srpna 2007 v 16.27 v rubrice Investice. Autorem článku je Marek. Pro diskusi slouží komentáře (1).

Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...
Prosím čekejte ...